Wednesday, June 24, 2015

Flowers and a Bunny at the Park












Today at the park.
When driving back home, the sight of the bush of white roses tempted me to drop by and take a closer look.
The flowers were almost faded but the creamy white color looked so delicate and pretty.
After leaving the rose bush, I ran into a cute bunny. I rarely see these adorable creatures coming into sight during daytime but no one was around besides me today that he (or she) must have felt safe to do so. When I walked closer he hopped into the bushes yet I could still see him looking towards me. We were staring at each other for a while then he suddenly ran away. What cute eyes with such soft looking furs!
Just a little walk by the flowers and under the trees really refreshed me.
Hope to be dreaming about the bunny tonight.
Have a nice evening!

本日、公園にて。
車で帰宅中、ふと白いバラの木々が見えたので、間近で見たくなり立ち寄ってみました。
お花はほぼ終わりで枯れかかっていましたが、クリームがかった白がなんとも柔らかくかわいらしい様子。
その後うさぎさんに遭遇、というような嬉しいハプニングも。日中はほとんど出てきたことがないのに、今日はひと気がなかったせいか、安全と判断したのかも。近くに歩み寄ったところ、茂みの中へと飛び込んでしまったと思いきや、まだ見えるところにいてこちらを見ていました。しばらく見つめ合っていたのですが、突如逃げ去ってしまいました。なんとつぶらなお目目に柔らかそうな毛並みだったことか。
ちょっとだけだったけれど、花々の脇、木々の下をお散歩したら気分がスッキリしました。
今日はうさぎさんの夢を見ますように。
おやすみなさい。

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...