Wednesday, April 15, 2015

CREATIVE BLOCK - inspiring book














CREATIVE BLOCK 
by
DANIELLE KRYSA aka The Jealous Curator


What a clever and artful book this is!
Definitely, this is a book for anyone who has a passion for creativity, 
which will make you smile, feel related to, or your eyes open.
  Love the simplicity of the interview format and the visual beauty.
So inspiring, both visually and mentally.

Glad I stumbled upon this book the other day at the library!


クリエイティブ・ブロック
ダニエル・クリサ(ザ・ジェラス・キュレーター)著

なんとも賢明かつアーティスティックな一冊。
創作に熱意のある人だったら誰でも「お」と思うのでは。
ついついにんまりしてしまったり、共感してしまったり、目から鱗だったり。
そんなひとときを味わえる一冊。
インタビュー形式というシンプルさ、そして見た目のきれいさが好き。
ビジュアル的にもメンタル的にもインスパイア、そんな本です。

先日ふらっと立ち寄った図書館でたまたま見つけたという
嬉しい出会い!




2 comments:

  1. 表紙がまずかわいい!

    図書館、久しく行ってないなぁ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 私も久々でした!
      静かにゆっくり時が流れる空間、よいひとときでした。

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...