Sunday, March 10, 2013

Walk on Daylight Saving Sunday


 




 


Laguna Niguel Regional Park was very spring like and lively with full of wild lives. Starting with a pair of hawks on the blue sky, we saw a huge white pelican and different kinds of ducks on the water, so many many squirrels running around all over the place, a flock of geese on the grass quacking so loud, etc. At one point, this one vulture flew down towards us so closely. It looked pretty scary!

It was a nice warm daylight saving day.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

ラグナニゲルリージョナルパークはとても春らしく、野生の生き物達もたくさんで、生き生きしていました。青空を舞うつがいのタカを皮切りに、池に浮かぶ大きな真っ白のペリカン、色んな種類のカモ達、至るところで走り回っているリスちゃん達、芝の上にガーガー賑やかな雁の群れなどなど、もりだくさんでした。ハゲワシ?がかなり近くまで降りてきたりもして。なんとも怖い形相!

暖かくて気持ちのいい、そんなサマータイムの初日でした。

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...