Sunday, November 11, 2012

Beautiful Photos Taken by Sarah E.











She was my classmate in Photography class, in my very first semester at college that started shortly after my arrival in US. I had very hard time communicating in English back then, so I don't know how much she could grasp my story but we chatted a lot over a cup of tea. We took different paths after graduation and 10+ years passed. These photographs were taken by her in 2009 and that's probably the last time I saw her. I happened to discover these photos while digging around my old emails, which triggered me into thinking about her. Hope everything is well with her.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

彼女は、私が渡米してすぐに始まったカレッジ最初のセメスターの写真のクラスのクラスメートだったのでした。英語でのやりとりも辛かった頃なので、どれだけ私の話を理解していたかは謎ですが、よくお茶しながらぺちゃくちゃとお喋りしたものでした。卒業後、それぞれ別の道に進み、今や10年以上が経過。この写真は2009年に彼女が撮ったもので、彼女に最後に会ったのも確かその頃。古いメールを整理していたら、この写真たちを発見。彼女のことが懐かしくなったのでした。元気にしてるかな。

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...