Wednesday, May 9, 2012

Website Images and Gifts



I worked on some new images for my website yesterday. And today is a little resting day for me! It's super warm and such a beautiful day but I'm glued on the couch with exhaustion. Mother's Day is around the corner. I received lots of orders for moms in the past few weeks. Thank you so much:) I hope they all will like it....! I myself spent a lot of time picking a few gifts last weekend. Sometimes it's easy and sometimes it's unexpectedly hard to shop for someone. It depends on who you are shopping for and for what occasions. When you try to choose a gift for someone and get really stuck then you realize that you don't really know that person's taste at all.... It's awful! I need to observe more....!!

昨日はウェブサイト用の新しいイメージを作っていました。今日はちょっくらお休みです!とても暖かくて素晴らしい陽気なのですが、疲労でソファから腰が上がらない状態。。母の日はもうすぐですね。ここ数週間はありがたいことに、母の日ギフトのご注文をたくさんいただきました。気に入っていただけるといいなあ・・・と願っています・・・!私自身も、先週末は数件のギフト選びにたくさん時間を費やしました。ギフト選びって簡単だったり難関だったり、ですよね。あげる人にもよるしお祝いの内容にもよるし。でも誰かに贈り物を選んでいて、はて、どうしたものか、と行き詰まってしまって初めてその人のテイストを実は全く知らないことに気づいたりします・・・。アカンアカン!観察不足ですな・・・!!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...