Wednesday, May 30, 2012

Earrings for bridesmaids


Long Multi-stone Earrings


I received a sweet request message the other day from the couple who is having their wedding next month and looking for a gift for their bridesmaids. Their pick were those colorful multi gemstone earrings which I thought would be perfect for such a cheerful & happy occasion. And I just finished them today. I'm so thrilled to send them off, imagining the bride's and broom's happy moment celebrated by their loved ones! Congratulations, Krista & Justin!!

先日、来月結婚式を控えていて、ブライズメイドへの贈り物を探しているというカップルからとってもかわいらしい依頼のメッセージが届きました。彼らの選択はこのカラフルなマルチストーンイヤリング。ハッピーな行事にピッタリなかんじかな、と私も思いました。そして今日、無事に完成。みんなに祝福されての新郎新婦の幸せなひとときを想像しつつ、送るのもとってもわくわくします。おめでとうございます、クリスタさん&ジャスティンさん!!

2 comments:

  1. これかわいい~~~!!
    すごく好き~~~^^
    かわいい色がハッピーな気持ちになるね!

    ReplyDelete
  2. ありがとう~
    メール上だけのやりとりだったけど、
    幸せいっぱいなのが伝わってきて、
    おすそ分けしてもらったかんじ!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...