Monday, May 21, 2012

Ring of Fire 2012


1. annular solar eclipse, 2. solar eclipse. venice beach, ca. 2012., 3. sunny afternoon, 4. annular solar eclipse

My day was just normal but I found those lovely images on Flickr from all over the world where you can view the eclipse or not.... How was your day? 

私の一日は普通に過ぎていったのですが、世界中のこんなステキなイメージをフリッカーで見つけました。見える場所だったり見えない場所だったり・・・。あなたの一日はいかがでしたか?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...