Monday, April 2, 2012

Ruby, Emerald, Sapphire, and Picnic

Ruby & Tourmaline Gold Earrings

Taurus & Emerald Zodiac Necklace

Virgo & Sapphire Zodiac Necklace



We went to the international gem show on weekend and I was able to find so many goodies! I couldn't sleep well that night thinking of new designs. Starting off, here are some with ruby, emerald, and sapphire.

週末はインターナショナルジェムショーにて、いいブツがたくさん入手できました!その夜は、新しいデザインのことで頭がいっぱいで、よく眠れませんでした。手始めに、こちらはルビー、エメラルド、サファイアの作品達です。



I love california poppy



On Sunday, we stopped by the park where Sizdah Bedar, the part of Persian new year celebration event, was taking place. The park was full of people and so busy but the picnic looked so peaceful that reminded me of Japanese Hanami, cherry blossom viewing. I didn't realize the beauty of this park either! We left deciding that we should come here more often in this summer.

日曜日は、イランのお正月イベントの一部である シズダビダーというイベントが行われている公園へ立ち寄ってみました。公園は混み混みだったのですが、ピクニックの様子がとても穏やかで、お花見を思わせるかんじでした。この公園、こんなにきれいだったっけ?と改めて気づき、この夏はちょくちょく来たいね、と相棒君と話しながらその場を後にしました。




party is over


beautiful eucalyptus tree with the moon? next to it

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...