Monday, July 25, 2011

Today's Finds





Bedding by Cynthia Rowley





I didn't realize that Marshalls is a good place to check out from time to time!
I never had a luck on finding any clothes I like but I found out that they have decent furniture, home accessories, and bedding collections. Cynthia Rowley's quilt was cute and reasonable. (like $49.99.) The antique like bird cage was only $39.99. The nicely made fabric body display, $59.99. Other antique finished modern looking furniture was pretty decent for the price.

----------------------------

マーシャルズはちょくちょく覗いてみる価値あり!と今更ながら実感。
洋服はいいなと思うものに出会ったことはないのですが、 家具、雑貨、寝具類はなかなかでした。シンシアローリーのキルトはかわいくてお手頃価格($49.99とか)。アンティーク調の鳥かご、$39.99。なかなか質のよい布製のマネキン、$59.99。その他、アンティーク仕上げのモダン調な家具が価格の割にはいいかんじでした。



And.....it was a perfect day for iced vanilla latte!

---------------------

そして今日はアイスバニララテがぴったりな一日でした。

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...