Friday, July 5, 2013

Hanabi @Fashion Island



The finale was so dramatic.

Later at home around 1AM, the huge explosion sound woke me up.
Another firework!? This late!?
It went on popping about 10 more times.
Someone happened to have some leftovers (pretty big ones too) and managed to finish it at the park across the street or something. It was a nice surprise but I bet the police rushed to the place right after! Party is over now.


劇的なフィナーレでした。

その後家にて午前一時頃、大きな爆発音に起こされるの巻。
また花火!?こんな遅くに!?
10発ほどぽんぽん続きました。
誰かが残りを持ってて、向かいの公園で上げたとかかな。個人にしては本格的だったなあ。
ステキなサプライズだったけど、きっとポリスがすぐに駆けつけたに違いない。
パーティはおしまいですよ~。


ブログランキング・にほんブログ村へ

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...