Sunday, April 17, 2011

Carmel by-the-sea and Art &Craft Shop, Blackbird











I visited Blackbird, which is the shop I used to work for in Carmel by-the-sea.
She expanded the shop and it looked so beautiful.
I brought some jewelry per her request this time. It's been over 3 years since the last time she had my jewelry in there. She did a wonderful job blending them in the display case right away. It's so encouraging to see my work presented with other beautiful works. I felt very happy and lucky to be able to do it again.
It was such a nice day to walk around the town. Red Vespa looked so perfect on a cute alley way.


以前に働いていたことのあるカーメルのBlackbirdを訪れました。
ショップは拡大され、とてもいいかんじでした。
今回は依頼があり、ジュエリーを持参しました。ここにジュエリーを置いてもらうのは3年ぶりくらい。彼女はすぐにうまい具合にジュエリーケースに商品を飾ってくれ、ほかのステキな商品たちと一緒に並んだ自分の作品を見るのはとても励まされるかんじで、またそういう風にできるということがとても幸せでラッキーに思えました。
その日は散歩をするには絶好の日でした。
路地にたたずむ赤のべスパがいい味を出していました。

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...